Пошук

Участь у конкурсах

Здорове життя - успіх буття

14 грудня 2016 р. позашкільний навчальний заклад Полтавської обласної ради «Полтавська обласна Мала академія наук учнівської молоді» на базі Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка провів V обласний конкурс для учнів 6 - 11 класів «Здорове життя - успіх буття».
Конкурс проводився у два етапи: І етап (заочний), ІІ етап (очний) та у двох номінаціях: «Соціальна реклама» та «Науково-дослідницька робота».
Захист робіт відбувався в номінації «Науково-дослідницька робота» та «Соціальна реклама». Всі учасники Конкурсу отримали грамоти за результативну участь. Переможці Конкурсу нагороджуються дипломами Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації.
Учениця нашої школи також брала участь у обласному етапі даного конкурсу та повернулась з такими результатами.
Номінація «Науково-дослідницька робота»
ІІ місце
Найдьонова Яна Володимирівна, учениця 9 класу Верхньоланнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Карлівської районної ради, Керівник науково-дослідної роботи вчитель біології Кузьменко ірина Миколаївна.
Усач Анастасія - призер обласного конкурсу "Здорове життя успіх буття"
Дослідження вподобань споживачів та якості шоколаду вітчизняних товаровиробників
Роботу виконала:
Усач Анастасія Сергіївна,
учениця  Верхньоланнівської  ЗОШ І-ІІ ступенів
Науковий керівник:
Кузьменко Ірина Миколаївна, вчитель біології
Шоколад та шоколадні вироби на сьогодні є одним із важливих складових раціону сучасної людини. Підтвердженням цього є те, що за рівнем споживання кондитерських виробів на одну особу наша країна  знаходиться в першій десятці держав. 
Метою науково-дослідної роботи є вивчення особливостей якості шоколаду, дослідження асортименту та вподобань місцевого населення. Ця тема досить актуальна на сьогодні, адже майже кожен полюбляє та купує ці ласощі. Тому дослідження ринку продукції, вимог до якості та факторів, що впливають на споживчі властивості шоколадної плитки є дуже важливими.
Основними завданнями науково-дослідної роботи є:
-    вивчення історії шоколаду;
-   дослідження асортименту шоколаду на ринку України;
-  дослідження вподобань місцевих жителів що до різних видів шоколаду;
-  визначення рівня обізнаності місцевого населення про шоколад та його властивості;
-  проведення дегустації шоколадних виробів.
Зясовано, що історія винаходу шоколаду сягає приблизно I тис. років до нашої ери. Визначено, що лідерами є три провідні фабрики по виробництву шоколаду: «ЗАО Крафт Фудз Україна», ЗАТ «Київська кондитерська фабрика ім. К.Маркса» АВК та «Світоч» (Nestle).
 З’ясовано, що найбільшою популярністю серед споживачів користується молочний шоколад без добавок, наступним в попиті є шоколад з добавками (горіхи, родзинки), пористий шоколад та білий шоколад. Що ж стосується обізнаності населення у визначенні якісного шоколаду та правил вживання шоколаду – вона є досить низькою.
Досліджено, що за органолептичними показниками найменшу кількість балів набрав шоколад «Чайка», а найбільшу – «Корона».
Встановлено, що шоколад є досить привабливим і приємним на смак продуктом. Але, слід пам’ятати, що перед придбанням або споживанням потрібно звернути увагу на етикетку, не слід вживати шоколад дітям до трьох років, а для хворих на цукровий діабет є спеціальні плитки шоколаду.

Робота над науковим проектом. Зустріч з психологом Цебою І.І.
ВПЛИВ ТА ЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ 

У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

Роботу виконала: Усач Анастасія Сергіївна,

учениця Верхньоланнівської  ЗОШ І-ІІ ступенів,
Науковий керівник: Кузьменко Ірина Миколаївна, вчитель біології
У сучасному світі соціальні мережі вже здобули просто колосальну популярність. Одні шукають друзів, інші просто «вбивають» час, причому найчастіше  граючи в ігри чи переглядаючи чужі фото. Найбільшим плюсом будь-якої соціальної мережі є те, що вона дає можливість контактувати з людьми, яких побачити особисто можливості немає. Але важливим є і той факт, що багато користувачів потрапляють в деяку залежність від соціальних мереж. Яскравим проявом цього стає перегляд своєї сторінки в очікуванні нових повідомлень від друзів. Найчастіше, ці дії відбуваються підчас навчального процесу, що впливає на навчання і на якість виконуваної роботи. Особливо гостро ця проблема постає серед молоді підліткового віку. Тому вона вимагає серйозного вивчення для пошуку шляхів її розв’язання.
Феномен залежності та впливу соціальних мереж на життя людини неодноразово описувався в працях багатьох науковців, а саме: К. Янг, Д. Гринфилд, К. Сурратт, А. Войскунского, Н. Чудова, О. Арестова, Л. Бабанина, Л. Фриманом, Д. Ноуком, П. Марсденом, С. Вассерманом, Б. Веллманом, та інші, але інформація дослідження впливу і залежностей соціальних мереж у підлітків, на Україні зовсім мало розкрита. Тому дане питання є якнайбільш актуальним на сьогодні. Адже найбільш незахищеною верствою населення, що піддається впливу соціальних мереж є підлітки. В цьому віці життя в соціальній мережі стає настільки цікавим, що в реальному житті підліток взагалі перестає спілкуватись.
Метою наукової роботи є дослідження впливу та значення соціальної мережі у житті учнів підліткового віку Верхньоланнівської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Постановка завдань дослідження: 
 -  необхідність формування інформаційної культури учнів школи;
Ø розуміння батьками особливостей впливу соціальних мереж на розвиток, виховання та соціалізацію дітей;
Ø з’ясувати, наскільки важливе місце соціальна мережа  займає у житті учнів школи
Ø визначити які саме інтереси задовольняють соціальні мережі;
Ø дослідити ставлення батьків та вчителів школи до того, що учні 5-9 класів активно користуються соціальними мережами.  
Предмет дослідження: соціальні мережі.
Об'єкт дослідження: учні 5-9 класів які навчаються у Верхньоланнівській ЗОШ І-ІІ ступенів, батьки учнів та вчителі школи.
Методи дослідження: серед методів дослідження доцільно обрати анкетуванняУ даному дослідженні цей метод є найбільш раціональним і легким у реалізації. Він дозволить поглиблено проаналізувати проблему. А також опитування, що ми використали для дослідження думки батьків учнів та вчителів школи з даного питання.
Гіпотеза дослідження: інтернет став для дітей паралельною реальністю, де вони спілкуються, знаходять нових друзів, обмінюються новинами, діляться інтересами та отримують безліч цікавої, захопливої для них інформації.
Новизна роботи: вперше проведено дослідження відношення до соціальних мереж у підлітків Верхньоланнівської ЗОШ І-ІІ ступенів, досліджено ставлення батьків та вчителів до того що учні школи підліткового віку відвідують соціальні мережі. Зібрано інформацію про значення соцмереж в житті учнів 5-9 класів, що в подальшому дасть змогу працювати над покращенням інтернет-культури сучасної молоді і в подальшому дасть можливість випустити зі школи свідомого громадянина вільного від інтернет-залежностей.
Практичне застосування: матеріали даної наукової роботи були використані при проведенні уроків з основ здоров’я для учнів 5-9 класів за такими тематиками «Вплив телебачення та компютера на здоровя», «Безпечний інтернет» та інші. Матеріали увійшли до матеріалів лекторію для учнів школи та їх батьків в навчальному циклі «Разом до здоров’я» під темою «Комп’ютерні та ігрові залежності – їх особливості», також матеріали нашої роботи можуть бути використані класними керівниками для проведення тематичних батьківських зборів, психологами для проведення подальших досліджень в даній галузі, соціальними службами, що працюють з «важкими» підлітками та іншими установами які зацікавлені у даному питанні. 
У ході виконання науково-дослідної роботи маємо такі висновки:
Встановлено, що на сьогодні існує 200 сторінок, які пропонують послуги спілування по типу соцмережі. Визначили що найпопулярнішими на сьогодні є такі мережі як «ВКонтакті», «Однокласники», «Твітер» та «Фейсбук».
Зясовано, що виділяють однакову кількість недоліків та переваг соціальних мереж, однозначно не можна зробити один висновок. Тому у кожного є свій вибір. У процесі розвитку дітям і підлітками життєво необхідно підтримувати спілкування з оточуючим світом: однолітками, наставниками, родиною. Але потрібно пам’ятати, що в реальному житті спілкування цікавіше, тому не потрібно весь час проводити перед монітором комп’ютера.
Досліджено, що одним із основних занять підлітків в соціальних мережах є спілкування та знайомство з новими людьми. Причиною їх реєстрації в основному є їх друзі та бажання знайомитись з новими людьми. Важливим залишається те що серед вибору проведення вільного часу учні нашої школи обирають прогулянки з друзями, та користуються соціальними мережами в основному 1-2 години на день. Але проблемою залишається те, що все одно досить багато часу вони витрачають на перебування в соціальних мережах щодня, при цьому мало читаючи та готуючись до занять.
Встановлено, що спілкування в соціальних мережах є необхідним в умовах сучасного життя людини, але необхідно пам’ятати про основні правила спілкування в мережі, дотримуватися культури поведінки та незабувати про інші складові реального життя яке оточує людину, і необхідне для повного і гармонійного розвитку особистості учня. Дотримуючись простих порад і не зловживаючи проведенням часу в соцмережах ми матимемо культурного інтернет-користувача ­– психологічно і духовно здорову особистість.








Немає коментарів:

Дописати коментар